Vertrek - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Jan

22 Februari 2017 | Griekenland, Lesbos

De koffer is gepakt en vrijdag vertrek ik weer voor 14 dagen naar Lesbos, samen met Anja en Maarten vertrekken we s'morgens om 4 uur naar Shiphol en vliegen we om 7 uur naar onze bestemming om daar te werken onder de vluchtelingen.Hoop jullie weer op de hoogte te houden van mijn (onze) belevenissen en jullie over 14 dagen weer te ontmoeten. We hopen dat het klimaat nu iets gunstiger is dan met de Kerst. Iedereen hartelijk dank voor belangstelling en ondersteuning.
Hartelijke groet Jan Versluis.

• 22 Februari 2017 - 14:04

Martanja:

Lieve papa en opa,

We wensen je een hele goede en gezegende reis weer!

Liefs Ylona, Janniek, Liza, Merijn & Martanja

• 22 Februari 2017 - 16:30

Fedde:

Jan wij wensen je heel veel succes daar

Groetjes

Fedde en Wiesje

• 22 Februari 2017 - 17:07

Ina:

Een heel goede en nuttige reis. Groetjes van Har en Ina

• 22 Februari 2017 - 19:45

Wiesje:

Heel veel succes jan ...ik vindt het geweldig wat jullie doen ...Gods zegen voor jullie allemaal ...lieve groet Wiesje ...

• 22 Februari 2017 - 20:07

Mieke Verheij:

Hoi Jan.
    Jij weet als geen ander dat jullie daar nodig zijn.
    Geweldig dat er mensen zijn zoals jullie,die de moed hebben om te helpen.
    Doe voorzichtig Jan.
    Groetjes Kees en Mieke

• 22 Februari 2017 - 21:32

Magda En Cees:

Wij wensen je veel succes met het werk dat je daar gaat verrichten.

• 23 Februari 2017 - 09:08

Nelly En Adriaan:

GM Lieve broer, goede reis en wensen je succes met het dankbare en mooie werk wat je daar weer gaat verrichten. We blijven je volgen. lieve groet van Nelly & Adriaan

• 25 Februari 2017 - 11:16

Ton En Lia Verhoeven:

Fijn om op de hoogte te blijven van jullie bezigheden en belevenissen, Gods zegen toegebeden.

• 25 Februari 2017 - 12:26

Bram En Helma:

Heel veel succes Jan, samen met de anderen. Gods Zegen en dat jij daar tot zegen mag zijn. Nu al benieuwd naar jullie belevenissen.