Laatste week in Holon. - Reisverslag uit Holon, Israel van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Laatste week in Holon. - Reisverslag uit Holon, Israel van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Laatste week in Holon.

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 Februari 2016 | Israel, Holon

Dit was alweer de laatste week in Mishan, met ook de laatste foto’s vanuit Mishan.
De bewoners vinden het erg jammer dat we weg gaan. Na 2 maanden bouw je toch iets met elkaar op. Ze zeiden : you make me happy.

Je ziet Jan die mensen met de rolstoel naar buiten brengt. Als ze als groep naar buiten gaan, zijn ze wat ongeduldig, dus dan neemt hij maar 2 rolstoelen tegelijk mee naar buiten.

Nog wat foto’s van de afdelingen en wat foto’s buiten in de tuin, waar ook met mooi weer wel eens een hapje en een glaasje water wordt geserveerd.

Jan heeft als afscheid van de bewoners een zelfgemaakte pet kado gekregen.

Van Eli een zelfstandige bewoner hebben we de laatste 10 dagen ook een fiets te leen gekregen, daar maakte Jan dankbaar gebruik van om tussen de middag even naar de boulevard te fietsen als ik even ging liggen.
Ook hebben we bij Eli en Mali een avond gezellig een spelletje gedaan.

Vandaag heeft Eli ons Yafo nog even laten zien, hij wilde voor ons nog wat doen op onze vrije dag. Daar kwamen we verschillende bruidspaartjes tegen in het park. Zij wilden dolgraag met ons op de foto. Ze kwamen uit Eritrea.

Verder nog een paar plaatjes van de cactustuin uit Holon, een kwartiertje hier vandaan.

De koffers zijn gepakt en die laten we op onze kamer en morgenvroeg vertrekken we met onze rugzakken naar Eilat.
Sarita van de receptie heeft ons geholpen om een last minute te boeken voor een paar daagjes Eilat.
Dit kan met het vliegtuig, maar we hebben gekozen voor een bustocht dwars door de woestijn. Dit is goedkoper maar we kunnen ook veel meer zien onderweg.

Daarna sluiten we af met een paar dagen Jeruzalem, dat blijft toch de mooiste plaats en dan hopen we 14 febr. weer naar huis te vliegen.

We hopen volgende week als we thuis zijn nog een paar mooie foto’s van de woestijn op de site te zetten.

Allemaal alvast bedankt voor het meebeleven van onze ervaringen in Israel.
Hartelijke groeten Jan en Gerda.

• 08 Februari 2016 - 14:12

Mieke Verheij:

Hoi Gerda en Jan.
    Wat zijn die maanden snel omgegaan.
    Fijn dat jullie zo gewaardeerd zijn.
    Bedank voor alle verhalen en foto s die jullie met ons hebben gedeeld.
    Leuk om te lezen,mooi omte bekijken.
    Een fijne vakantie toegewenst .
    Groetjes Kees en Mieke

• 08 Februari 2016 - 19:24

Govert-Jan Versluis:

Dag pa en ma,

De tijd vliegt. Nog maar een weekje en jullie zijn weer thuis. We hopen jullie weer komende zondag weer te zien. Ik zet de verwarming alvast weer wat hoger :)

Fijne week nog en goede tijd in Sion.

Groetjes,
    Govert-Jan

• 10 Februari 2016 - 09:41

Ellie En Karel:

Hallo Jan en Gerda,
    Het zit er weer op.
    Fijn dat jullie dit weer hebben kunnen doen.
    Geniet nog van jullie vrije dagen, en voor
    straks een goede terugreis en even uitrusten!
    groeten Karel en Ellie