Goed aangekomen - Reisverslag uit Holon, Israel van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Holon, Israel van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Jan

18 December 2015 | Israel, Holon

Ondanks een vertraging van een half uur hebben we een voorspoedige reis gehad.
Maar toen!!!!!!! Was Jan zijn koffer verdwenen. We arriveerden met 1 koffer in Mishan Holon.
Daar werden we hartelijk ontvangen en naar ons verblijf gebracht. Het is een appartement in een van de 5 gebouwen van Mishan Holon.
Het hoofdgebouw heeft 8 verdiepingen en dat van ons 5. En we gaan weer werken in een ander gebouw en daar hebben we vandaag een rondleiding gehad.
Vandaag moesten we bellen voor onze koffer, hij is momenteel in Zwitserland en we moeten morgen weer bellen of hij al in Israel is aangekomen.
Dus we hebben de eerste avond al een wasje gedaan, want we missen al Jan zijn kleren.
Op de luchthaven kregen we wel een noodpakketje met een T-shirt, boxershort, sokken en toiletspullen.
Vandaag hebben we de buurt verkend en morgenochtend om 7.15 uur hopen we te gaan beginnen.
We zitten vlak bij een mooi park en daar sturen we wat foto’s van.
Ook wordt er hier in Holon heel veel gebouwd en allemaal vreselijk hoog, maar dat zie je eigenlijk in heel Israel.
We werken hier minder dan in het vorige huis, we werken 5 dagen van 7.15 tot 13.00 uur en 2 x van 16.00 tot 18.00 uur en op zondag en maandag hebben we vrij.
Volgens de berichten was er gisteren weer een aanslag in Jeruzalem met veel doden.
Dus voorlopig gaan we nog even niet naar Jeruzalem.
Zo dit waren onze eerste indrukken van ons verblijf hier. we hopen jullie op de hoogte te houden. Een hartelijke groet aan allemaal.

ps. jullie krijgen deze te laat te lezen, maar er was een storing. spoedig meer nieuws.

• 18 December 2015 - 13:07

Johan Terlouw:

Prachtig om te lezen dat jullie aangekomen zijn. Ik hoop dat jullie vertrek ook goed was.
    Geniet er in ieder geval van samen...jullie zijn kanjers.

• 18 December 2015 - 13:14

Tonny:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Minder fijn dat hè de koffer mist lijkt me best lastig. Hier zullen we bidden om jullue heen blijven staan.
    Veel heel veel liefs Tonny

• 18 December 2015 - 15:10

Erica:

Goed om te horen dat jullie zijn gearriveerd,aan de foto s te zien zitten jullie in een mooie omgeving. Hoop dat de koffer van Jan er gauw is.Wens jullie veel werkplezier en geniet van het mooie land in jullie vrije tijd.
    Groetjes,Erica

• 18 December 2015 - 18:23

Rens:

Geniet ervan, shalom

• 18 December 2015 - 19:35

Jan En Els:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen en ach die koffer komt ook wel weer terecht. Geniet maar van alle mooie dingen en niet teveel wat er om je heen gebeurt. Heel veel goede dagen toegewenst en Gods zegen.

• 18 December 2015 - 20:05

Mieke Verheij:

Hallo Gerda en Jan.
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Super lastig dat de koffer van Jan er nog niet is.
    Een hele goede tijd gewenst in Israël.
    Doe wel voorzichtig.
    Groetjes Kees en Mieke

• 18 December 2015 - 20:43

Fijanca:

Hoi Lieve pa&ma,opa&oma,

Fijn dat jullie wat meer vrije tijd hebben.
    Geweldig dat de koffer weer terug is.
    Geniet en veel zegen.

Dikke knuffel van Govert-jan&fijanca, tabith en rebekka.

• 23 December 2015 - 22:11

Roelien:

Hallo Jan en Gerda
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, wel een beetje late reactie van mij.
    Maar moet weer even in het ritme komen, maar wat een pech, koffer nog in Zwitserland.
    Jan geen schoon ondergoed, maar hij kon er toch zeker wel een van jou lenen, zulke dikke billen heeft Jan toch niet.
    Heerlijk dat jullie meer vrije tijd hebben,geniet van jullie verblijf in Israel.
    En wij gaan weer meegenieten van jullie verslagen.
    Groetjes van
    Dick en Roelien

• 25 December 2015 - 15:20

Marjon:

Hallo Jan en Gerda
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn ,inmiddels zal Jan zijn koffer wel hebben ,zoiets is heel
    vervelend wij hebben het ook een keer gehad .
    Een fijne tijd daar en goede dagen en de beste wensen voor 2016

groet van Toos en Marjon