Eerst dag - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Eerst dag - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Eerst dag

Blijf op de hoogte en volg Jan

25 Februari 2017 | Griekenland, Lesbos

Na een lange vermoeide reis met twee keer overstappen,arriveerde we om 5uur op Lesbos.Hat weer is hier licht bewolkt en lekker voorjaar aan het worden.Vergeleken met de afgelopen feestdagen is het nu gelukkiger wat aangenamer om te werken.Na een heerlijke nacht slapen en met elkaar ontbeten te hebben,zijn we naar de haven gelopen eenbenige aan zee gezeten.OM 12 uur hadden we informatie over onze werkzaam heden voor de komende 14 dagen.Om 4uur vanmiddag starten onze werkzaamheden. We werken dan tot 12 uur. Morgen hebben we de zelfde tijden,daarna weten we het nog niet. We hebben een leuke kleine groep met verschillende leeftijden,waarvan ik de oudste ben. Probeer jullie weer een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen.

Hartelijke groet, Jan versluis.en natuurlijk ook van Maarten en Anja en de rest van de groep.

• 25 Februari 2017 - 13:10

Govert-Jan:

Ha pa, goede berichten. Fijn te lezen. Goede en gezegende tijd met elkaar. Liefs, Govert-Jan

• 25 Februari 2017 - 13:18

Aad En Jannie:

Hoi Jan, Maarten en Anja, goed om te horen dat jullie zo aan de slag kunnen gaan. Zegen! We denken aan jullie en lezen graag jullie verslag. Shalom, Aad en Jannie

• 25 Februari 2017 - 14:04

Marjon:

Ha Jan

Nou je bent er weer fijn dat jullie veilig aan gekomen zijn en dat het niet zo koud meer is
    Veel succes met alles .

groetjes van ons 2 Toos en Marjon

• 25 Februari 2017 - 14:15

Gerda:

Hoi Lesbosgangers,
    zo jullie gaan weer aan de slag. Gelukkig is het nu wat minder koud.
    veel succes en ik wens jullie daar een gezegende tijd en probeer in jullie vrije uurtjes ook nog wat te genieten.

• 27 Februari 2017 - 19:41

Niels:

Die kamer komt me bekend voor! (Neem aan dat je er niet ontbijt hea! ;)