Regen en storm. - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jan Versluis - WaarBenJij.nu Regen en storm. - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Jan Versluis - WaarBenJij.nu

Regen en storm.

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 Januari 2017 | Griekenland, Lesbos

De laatste drie werkdagen waren erg nat en veel wind.
Het leven en werken is dan voor iedereen erg triest,maar wij kunnen na ons werk naar een droge plek om te slapen en te eten.
Ook zijn er heel veel mensen bij bekomen de laatste dag,er is eigenlijk geen plek meer en de tenetn waren niet meer in voorraad.
Het veld is een groot modder veld.
Militairen zijn gekomen met vlonders te brengen voor onder de tenten te plaatsen,maar het waaide zo hard dat de tenten in de vlucht vlogen.
Nu we zijn vertrokken neb je het gevoel dat je een zinken schip verlaat ,om zo de mensen achter te laten.
Nu zit ik hier op het vliegveld en onze reis is gecanceld.Als we vandaag nog vliegen zal dat waarschijnlijk naar Athene zijn of we dan nog doorvliegen weten we nog niet. Het zal een lange reis worden vol verrassingen.

Hartelijke groet vanaf het vliegveld.Jan.

• 06 Januari 2017 - 16:21

Mieke Verheij:

Hoi Jan en Jacko.
    Wat is dat triest voor jullie.
    Het verlaten van de vluchtelingen in deze omstandigheden,
    En dan ook nig stranden op een vliegveld.
    Sterke hoor,en hopelijk een goede reis terug.
    Groetjes Kees en Mieke

• 07 Januari 2017 - 19:05

Marjon :

Nou Jan dat is niet zo leuk allemaal ik hoop dat je veilig thuis komt en bel gauw .
    Groetjes ook aan Gerda die zal ook blij zijn dat je er weer bent

Groet van ons 2 T en M